We werken graag aan een oplossing
Albero Zorggroep werkt graag samen met jou aan een oplossing van problemen. Dus als je een opmerking hebt of een klacht praat dan eerst met je persoonlijk begeleider, de woonbegeleider, de gedragswetenschapper, de gezinshuisouders of de locatiecoördinator. Er zijn binnen Albero Zorggroep veel mogelijkheden om het gesprek aan te gaan.
Ga in gesprek
Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Albero Zorggroep werkt graag samen met jou en je netwerk aan een oplossing. Ga in gesprek met de medewerkers van Albero Zorggroep om je heen of mail je opmerking of klacht naar info@alberozorggroep.nl en er wordt contact met je opgenomen.
Onafhankelijke klachtencommissie Quasir
Wanneer het gesprek met de medewerkers van Albero Zorggroep onvoldoende resultaat oplevert, dan kun je jouw klacht voorleggen aan de externe klachtenfunctionaris. Albero Zorggroep maakt gebruik van de onafhankelijk klachtenfunctionaris van Quasir. De klachtenfunctionaris staat jou bij met advies en het formuleren van jouw klacht en bemiddelt bij het komen tot een oplossing. Jouw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
Via deze link kun jij jouw klacht insturen naar de klachtenfunctionaris.https://forms.zenya.work/5334hto661/86
Contactgegevens:
Telefoonnummer: 06 484455388 (ma t/ vr van 9.00 tot 17.00 uur)
Email: bemiddeling@quasir.nl
Uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) na de melding word jij terug gebeld of gemaild.
Meer informatie is hier te vinden: http://www.quasir.nl/klachtencommissie-quasir/
Albero Zorggroep is ook aangesloten bij Stichting Zorggeschil. Daar kan je naar toe als je het niet eens bent met wat de onafhankelijke bemiddeling heeft opgeleverd.
Stichting Zorggeschil komt aan het eind van de procedure moet een bindend advies, dus beide partijen moeten zich daar aan houden.
Meer informatie: https://zorggeschil.nl/clienten/