De dieren bij 't Anker
“Het eerste wat ik doe als ik beneden kom is de hondjes gedag zeggen. Dan loop ik naar hen toe en dan geef ik ze een aai, en dan pas de rest.”
Toen Anne bij ’t Anker kwam wonen, had ze weinig structuur en vond ze honden nog spannend. In de jaren daarna is ze steeds meer opgebloeid. Juist de combinatie van structuur in huis, begeleiding en het contact met de dieren helpt haar daarbij. Bij de hondjes kan ze tot rust komen en voelt ze zich veilig.
“Dan kan ik tot rust komen bij de hondjes. En ze hebben geen mening over je.”
Het verhaal van Anne
Voor Anne voelt ’t Anker daarom als een plek die echt bij haar past: een plek waar ze zichzelf kan zijn en zich thuis voelt. “De dieren geven mij een gevoel van thuis. Ze zijn er altijd voor je.”
Wil je Anne zelf horen vertellen wat ’t Anker voor haar betekent? Bekijk de video hiernaast.