Heb je een klacht?

We werken graag aan een oplossing

Albero Zorggroep werkt graag samen met jou aan een oplossing van problemen. Dus als je een opmerking hebt of een klacht praat dan eerst met je persoonlijk begeleider, de woonbegeleider, de gedragswetenschapper, de gezinshuisouders of de locatiecoördinator. Er zijn binnen Albero Zorggroep veel mogelijkheden om het gesprek aan te gaan.

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie Nederland
Albero is gewaardeerd op ZorgkaartNederland.

Ga in gesprek

Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Albero Zorggroep werkt graag samen met jou en je netwerk aan een oplossing. Ga in gesprek met de medewerkers van Albero Zorggroep om je heen of mail je opmerking of klacht naar info@alberozorggroep.nl en er wordt contact met je opgenomen.

​Onafhankelijke klachtencommissie​

Je kunt je met een klacht richten tot de Klachtencommissie Quasir, een onafhankelijke instantie waarbij Albero Zorggroep is aangesloten en die bemiddelt tussen jou en jou zorgaanbieder.

​Algemeen nummer Quasir: T 0561 618711
Klachtenfunctionaris: M 06 48445538
E bemiddeling@quasir.nl

Meer informatie vind je hier: http://www.quasir.nl/klachtencommissie-quasir/

Stichting Zorggeschil

Albero Zorggroep is ook aangesloten bij Stichting Zorggeschil. Daar kan je naar toe als je het niet eens bent met wat de onafhankelijke bemiddeling heeft opgeleverd.

Stichting Zorggeschil komt aan het eind van de procedure moet een bindend advies, dus beide partijen moeten zich daar aan houden.

Meer informatie: https://zorggeschil.nl/clienten/